Висновок про методичну та педагогічну діяльність.

Шайгородський Микола Олександрович, 1986 року народження, освіта вища, в 2009 році закінчив Вінницький державний педагогічний університет, за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Фізика» та здобув кваліфікацію вчителя фізики, основ інформатики та астрономії, працює  вчителем інформатики Погребищенської  ЗОШ №2 І – ІІІ ступенів. 

Микола Олександрович  неординарна особистість, для якої притаманний дух пошуку, щира закоханість у свою справу. Працює над проблемою „Використання ІКТ для розвитку самостійності учнів на уроках  інформатики".

Мабуть, на початку нового навчального року кожен учитель думає про те, як організувати навчальний процес так, щоб учні засвоїли знання: із задоволенням, щоб на уроки інформатики вони йшли з радістю. Микола Олександрович вважає, що „вміє навчити той, хто навчає цікаво". Саме інтерес є одним з найдієвіших  мотивів навчання на кожному уроці.   Складовою уроку є цікавинка, що дає поштовх до вивчення нової теми. При поясненні нового матеріалу він постійно звертає увагу учнів на раніше вивчений матеріал, на те, що було вивчене на уроках алгебри і геометрії Матеріал викладає доступно, від простого до складного. Здійснює індивідуальний підхід. Звертає увагу на уроці на кожну деталь, контролює виконання учнями практичного завдання. Теоретичний матеріал чергується з практичними роботами. Обов'язковим елементом уроку є  перевірка домашнього завдання. Учитель домагається виконання учнями домашніх завдань, які часто мають практичне спрямування. При виконанні будь-якого завдання він постійно звертає увагу учнів, на те, як, де і що треба знайти, зробити, побудувати  на екрані комп'ютера. Практичні роботи учні виконують на середньому, достатньому та високому рівнях, тобто кожен учень володіє необхідним  рівнем знань з інформатики.  

Микола Олександрович  намагається будувати уроки так, щоб учні могли відчути себе дослідниками, вчилися зіставляти, порівнювати, аналізувати, шукати та самостійно знаходити відповідь, розв'язок, дає їм можливість працювати так, щоб відчути радість пізнання, відкриття нового.   

Усі пізнавальні процеси починаються з того, що Микола Олександрович   допомагає визначити, що потрібно виділити, побачити, почути учневі.

Під час уроку панує творчий клімат, забезпечується самостійне дослідження на розв'язання проблем учнями в ситуації пошуку.

У атмосфері співпереживання, довіри та доброзичливості, поваги учні найповніше розкривають свої можливості, активно беруть участь у пошуку розв'язку проблем.

На практичних заняттях учні поглиблюють свої знання, отримують відповіді на незрозумілі для них питання.

Для  учнів  нестандартні  ситуації,  створені  на уроці,  дидактична гра – це захоплююче заняття, де всі – рівні. Почуття рівності, атмосфера запалу і радості - все це допомагає учням у подальших відкриттях нового, незнаного.

Проводячи комп'ютерно-зорієнтований урок, учитель використовує диференційований підхід до кожного учня. Шайгородський  Микола Олександрович віддає перевагу лекційно – практичній системі навчання. Лекційно – практична система відкриває шлях вияву творчості та ініціативи у пошуках нових, більш ефективних прийомів роботи. Викладання за цією системою дозволяє цілеспрямованіше і ефективніше поєднувати навчання і виховання, розвивати індивідуальні здібності учнів та інтерес до предмета. Вся робота Миколи Олександровича спрямована на зворотній зв'язок між учителем і кожним учнем.

Микола Олександрович є головою ОШМК вчителів інформатики, бере активну участь у роботі шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу. 

Його учні беруть участь в олімпіадах, конкурсах з інформатики.

Шайгородський  Микола Олександрович  користується авторитетом і повагою серед учнів, колег по роботі, батьківської громадськості. 

Директор Погребищенської ЗОШ №2 I-III ст. П.Коротун