Контурний текст

Текст, який виводиться на екран, за замовчуванням заповнений деяким кольором. Але якщо Вам потрібно вивести лише контур цього тексту, то можна скористатися класом DrawPath. Даний клас дозволяє створювати різні контури з фігур та текстів.

Створимо проект в якому виведемо лише контур напису при кліку на кнопці, також для порівняння при повторному натисненні кнопки виводитимемо той же напис, але на цей раз із суцільною заливкою та без контуру.

Отож, завантажуємо Visual Basic, створюємо новий проект, який називаємо Контурний текст. В режимі дизайнера форм, розміщуємо на формі елемент керування Button.

В результаті отримаємо форму наступного вигляду:

Поворот тексту

Досить часто виникає потреба вивести текст під певним кутом. Для цього ми можемо використати можливості класу Graphics.

Для прикладу створимо проект, який виводитиме текст під обраним кутом. Кут обиратимемо за допомогою елемента керування NumericUpDown. Побудову здійснюватимемо за допомогою кнопки Button. Причому текст можна повертати як за часовою стрілкою, так і проти, в межах одного оберту.

Для початку завантажимо Visual Basic та створимо новий проект, який назвемо Поворот тексту. З панелі елементів керування додамо на форму кнопку Button та елемент керування NumericUpDown

Розмістимо їх так, як вказано на рисунку:

Сонечко

Використовуючи попередній приклад, створимо проект, в якому текст виведемо навколо центру форми у вигляді сонечка. Виведення тексту відбуватиметься поступово, для цього використаємо таймер. Початок та зупинку анімації реалізуємо за допомогою кнопки.

Для початку завантажимо Visual Basic та створимо новий проект, який назвемо Сонечко. З панелі елементів керування додаємо на форму кнопку Button та елемент керування Timer.

Зустрічний рух тексту

Створити проект в якому на формі розмістити дві стрічки тексту. При запуску програми вони рухатимуться назустріч одна одній. Зі зменшенням відстані – швидкість їх руху також зменшуватиметься, і навпаки. Процес має повторюватись до вимкнення форми.

Для реалізації цього проекту нам потрібно лише форма та таймер. Отже запустимо середовище програмування Visual Studio 2010, створимо новий проект, який назвемо Текст назустріч. В дизайнері форм перенесемо на форму один елемент керування Timer. Всі властивості елементам керування ми надаватимемо, за звичаєм, програмним методом. Тому натиснувши клавішу <F7>, переходимо  в редактор коду. Для початку нам потрібно оголосити декілька глобальних змінних. Зокрема: 

  • змінні для визначення горизонтальної координати обох рядків тексту, 
  • змінну для визначення відстані між ними
  • змінну для встановлення швидкості руху рядків тексту,
  • змінні для створення стилю шрифтів та виведення графічних об’єктів на форму,
  • а також константу для визначення швидкості руху.

Проект працюватиме поки працює таймер. Причому нам потрібно створити два порожніх обробника подій: завантаження форми (Form1_Load) та виконання таймера (Timer1_Tick), отримати їх можна двічі клікнувши лівою кнопкою миші на потрібному елементі.

Бігучий рядок (варіант 2)

Ми вже розглядали можливість створення бігучого рядка. Але там було використано дещо застарівші функції, які залишились від VB6. Спробуємо переробити проект, використавши методи класу String. Крім того з метою надання додаткової привабливості текстовому ефекту, використаємо градієнтну заливку тексту.

Для початку створимо новий проект, який назвемо Бігучий рядок 2. Для виконання поставленої мети нам потрібно лише форма та елемент керування таймер. В дизайнері форм помістимо таймер на створену форму. Для виконання проекту створимо три обробника подій: завантаження форми (Form1_Load), прорисовки форми (Form1_Paint) та подію таймера (Timer1_Tick). Всі вказані обробники можна отримати з панелі властивостей обраного об’єкта, натиснувши значок блискавки та двічі клікнувши мишею по відповідній події.