Урок №1. Інструктаж з БЖД в кабінеті інформатики. Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.

Тема. Інструктаж з БЖД в кабінеті інформатики. Огляд українських та зарубіжних освітніх веб-ресурсів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання.

Мета:

  • сформувати поняття: освітній сайт, веб-елциклопедія, дистанційне навчання;
  • розглянути: українські та зарубіжні освітні сайти, веб-енциклопедії; Інтернет-ресурси з можливістю дистанційного навчання;
  • розвивати вміння: використовувати освітні сайти, веб-енциклопедії для самоосвітньої діяльності;
  • виховувати інтерес до навчання

Урок №2. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов

Тема. Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов

Мета: сформувати поняття: електронний словник; програми-перекладачі; онлайн-переклад; розглянути: українські та зарубіжні електронні словники; програми-перекладачі; форуми перекладачів; формувати вміння: використовувати електронні словники та програми-перекладачі; розвивати інформаційну культуру учнів

Урок №3. Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів.

Тема. Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування параметрів сторінок. Створення колонтитулів.

Мета: сформувати поняття: нумерованих і маркірованих списків; навчити: настроювати параметри сторінок; формувати вміння: створювати нумеровані й маркіровані списки;  створювати колонтитули: розвивати вміння використовувати набуті знання на практиці,  творчі здібності,   аналітичне мислення; виховувати інтерес до творчої і плідної праці

Урок №4. Таблиці в текстових документах

Тема. Таблиці в текстових документах.

Мета:

  • сформувати поняття: комірка, стовпець, рядок;
  • формувати вміння: створювати таблиці; редагувати таблиці;
  • навчити:  використовувати інструменти для креслення й настроювання властивостей таблиць у текстовому документі;  створювати в текстовому документі таблиці довільного рівня складності різними способами;  використовувати набуті знання на практиці;
  • розвивати:  творчі здібності; аналітичне мислення;
  • виховувати інтерес до навчання

Урок №5. Вставлення зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей.

Тема: Вставлення зображень у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей.

Мета:

  • розглянути: типи графічних зображень; особливості роботи з графічними об’єктами;
  • навчити:  вставляти в документ зображення;
  • формувати вміння: використовувати інструменти для роботи з рисунками;   використовувати набуті знання на практиці;
  • розвивати:  креативність; образне мислення;
  • виховувати інтерес до творчої праці