Елемент керування Entry (текстове поле)
Текстове поле - це найбільш уживаний елемент управління, оскільки його можна використовувати не тільки для перегляду інформації, як розглянутий раніше елемент управління Label, але і для введення даних під час виконання програми.
Текстове поле створюється за допомогою функції Entry() з наступним синтаксисом:
Властивості елемента керування Entry:
bg = 'значення' - колір фону мітки;
fg = 'значення' - колір тексту мітки;
font = 'шрифт розмір' - задає сімейство та розмір шрифту текстової мітки;
width = число - ширина кнопки у символах;
bd = число - задає рамку вказаної товщини;
show = 'значення' - вказується символ, який замінює введені значення (корисно використовувати при введенні паролів);
state = 'значення' - стан напису, доступний - enabled або недоступний - disabled.
Текстове поле Entry використовують для введення даних. Щоб отримати введену інформацію застосовується метод get():
Отримане значення має тип str, тобто для введення числових даних потрібно використовувати функції перетворення типів!
Розглянемо приклад:
Створити програму, яка зчитує з текстового поля число і після натиснення кнопки виводить значення його кореня квадратного в текстову мітку, якщо корінь не добувається (число менше 0) - вивести вікно повідомлень з відповідним застереженням.
Хід виконання:
!!! Тут і в наступних статтях пояснення коду буде наведено з використанням коментарів у коді програми (після символу #)!!!
1. Створимо головне вікно, передбачивши імпорт модуля math та функції messagebox:
2. Створимо та розташуємо у вікні елементи керування: текстове поле, текстовий напис та кнопку:
3. Створимо функцію для обчислення кореня з введеного значення:
4. Залишається додати до створеної кнопки пару виклику функції command=click_sqrt. Запустимо створену програму на виконання та перевіримо її працездатність:
або:
Повний код програми:
Завдання:
1. Опрацювати статтю та законспектувати основні моменти;
2. Створити програму з прикладу за зразком, запустити та перевірити її працездатність;
3. У створену програму внести зміни, так щоб вона запитувала ваші ім'я та прізвище, після чого виводила привітання у текстову мітку та вікно повідомлень ("Привіт Прізвище ім'я!);
4. Створену програму переслати на перевірку, використовуючи E-mail.