Елемент керування Entry (текстове поле)

Текстове поле - це найбільш уживаний елемент управління, оскільки його можна використовувати не тільки для перегляду інформації, як розглянутий раніше елемент управління Label, але і для введення даних під час виконання програми.

Текстове поле створюється за допомогою функції Entry() з наступним синтаксисом:

 

Властивості елемента керування Entry:

bg = 'значення' - колір фону мітки;

fg = 'значення' - колір тексту мітки;

font = 'шрифт розмір' - задає сімейство та розмір шрифту текстової мітки;

width = число - ширина кнопки у символах;

bd = число - задає рамку вказаної товщини;

show = 'значення' - вказується символ, який замінює введені значення (корисно використовувати при введенні паролів);

state = 'значення' - стан напису, доступний - enabled або недоступний - disabled.

Текстове поле Entry використовують для введення даних. Щоб отримати введену інформацію застосовується метод get():

Отримане значення має тип str, тобто для введення числових даних потрібно використовувати функції перетворення типів!

Розглянемо приклад:

Створити програму, яка зчитує з текстового поля число і після натиснення кнопки виводить значення його кореня квадратного  в текстову мітку, якщо корінь не добувається (число менше 0) - вивести вікно повідомлень з відповідним застереженням.

Хід виконання:

!!! Тут і в наступних статтях пояснення коду буде наведено з використанням коментарів у коді програми (після символу #)!!!

1. Створимо головне вікно, передбачивши імпорт модуля math та функції messagebox:

 

2. Створимо та розташуємо у вікні елементи керування: текстове поле, текстовий напис та кнопку:

 

3.  Створимо функцію для обчислення кореня з введеного значення:

 

4.  Залишається додати до створеної кнопки пару виклику функції command=click_sqrt. Запустимо створену програму на виконання та перевіримо її працездатність:

 

або:

Повний код програми:

 Завдання:

1. Опрацювати статтю та законспектувати основні моменти;

2. Створити програму з прикладу за зразком, запустити та перевірити її працездатність;

3. У створену програму внести зміни, так щоб вона запитувала ваші ім'я та прізвище, після чого виводила привітання у  текстову мітку та вікно повідомлень ("Привіт Прізвище ім'я!);

4. Створену програму переслати на перевірку, використовуючи E-mail.