Мій сайт

Всім привіт!

Вітаю Вас на своєму сайті, який присвячений вивченню інформатики в школі. На даному ресурсі я намагаюсь підібрати для своїх учнів лише корисні матеріали, цікаві завдання та приклади використання знань набутих на уроках інформатики.

Вчитель інформатики:

Шайгородський Микола Олександрович

Структура сайту

MS Access 2010

В даній категорії міститься набір відеоуроків по створенню баз даних в СУБД MS Access 2010.

Перейти до розділу


Windows XP

В цьому розділі розглянуті особливості адміністрування операційної системи на прикладі ОС Windows XP. Розділ вміщує статті по встановленню операційної системи, налаштуванню інтерфейсу, реалізації комп'ютерних мереж та роботі зі стандартними програмними засобами даної операційної системи.

Перейти до розділу


Scratch 2

В даному розділі міститься набір відеоуроків по програмуванню в середовищі Scratch 2. Розглянуті основи інтерфейсу програми, методи створення простих алгоритмів, а також алгоритми для створення комп'ютерних анімацій, інтеративних вправ та комп'ютерних ігор в середовищі Scratch 2. 

Перейти до розділу


Visual Basic

В даному розділі розміщено набір уроків по програмуванню в середовищі програмування Visual Basic 2010. Розділ містить теоретичну та практичну частину. В теоретичній частині розглянути основи роботи в середовищі програмування, синтаксис мови програмування Basic.NET, основні алгоритмічні структури мови, основні елементи керування проектом таїх використання в умовах певної задачі. Практична частина містить набір проектів зописами їх принципів роботи та алгоритму їх побудови.

Перейти до розділу


MS Excel 2010

В даному розділі розглянуто основи роботи з табличним процесором MS Excel 2010. Весь матеріал розділено на практичну та теоретичну частини. В практичній частині на прикладах показано використання можливостей Excel 2010.

Перейти до розділу


Word 2010

В даному розділі підібрані відеоуроки по роботі в текстовому процесорі MS Word 2010. Ці уроки чудово підійдуть для початківців при освоєнні роботи з текстом.

Перейти до розділу